awk dh lupa ke??

awk , awk.. awk dh jnji dgn saia awk nk call saia..
awk sndri yg jnji dgn saia awk nk call saya setiap hari selasa,khamis n sabtu..
saia rindu awak, awk TAU TAK!!
awk call sekali dlm seminggu pon xpe..
saia nk call awk tapi awk dok ostel..
ermm
xpelah,, mybe awk dh lupakan saia..
saia tau saia xcukup sempurna untuk awk..
saya tau saia xseperti lelaki laen..
boleh jmpe awk setiap minggu..
boleh bawak awk kuar hujung minggu..
boleh beri awk segala-galanya..
bukan saya xnk..
tpi awk tau kn kte bkn duduk sebelah rumah awk..
saya bkn duduk dkt dgn awk..
adakah saya xcukup SETIA sgn awk??
walaupon awk dok ostel..
saia anta text kat awk..
saia wat bnde ni bkn nyer saje2..
saia nk awk tau yg saia SAYANG awk..
saia RINDU  awk..
saia nk awk tau yg saia xprnh LUPA akn name awk..
saia hnya berharap awk xlupa akn diri saia..
awk prnh ckp "WAFI JGN TINGGALKAN SAIA"
sekarang sape yang nk tinggalkn sape??
sepanjang saia dgn awk..
saia xprnah curang dgn awk..
tapi awk selalu curiga dgn saia..
maybe awk xfhm ag sume tentang diri saia..
saia harap awk xlupakan saia (,~.~)

No comments:

Post a Comment