Malam tadi aku melihat bintang
Bintang yg paling dekat dengan bulan
Dulu aku cakap…kalau kamu rindu aku…
Lihat sje bintang itu…
Dan kamu jgk ckp kalu aku rindu kamu lihat sje bintang tu..

aku dan kamu jauh….

Malam ini mendung, jadi tak dpat aku tgk bintang "KITA"
"lagipun kamu suda lupakan aku skunk, …mungkin itu salah satu alasan bintang "KITA" hilang malam ini..

Mudah-mudahan kamu masih boleh lihat bintang "KITA" disana..

hari-hari lepas aku dan kamu makan disatu tmpt….
 sebelumnya juga disana….
dan kamu selalu ingin bayar tpi aku xprnh bgi kamu bayar

Say…..aku rindu senyuman kecil dibibir kamu…..
Aku rindu genggaman tanganmu saat ada kucing mau dekat-dekat dgn kaki kamu…
Aku rindu bisikan halus kamu ditelinga ku…….
Bisikan yang selalu kamu ulangi….

Aku tak akan lupakan kata-kata mesramu itu,
selalu kamu memberikn kata cinta yg mengigatkn aku kepadamu …..


t a p i….

itu semua tinggal kenangan antara aku dan kamu
aku selalu berharap yg kamu akan kembali pada diri aku
aku xbole melupakan kamu

hmm

tapi itu semua mungkin tidak akn terjadi
aku xtau ape salah aku pada dirimu
dan kamu meninggalkn diri ku begitu sahaja
aku selalu mengharap kamu menjelaskn ape kesalahan aku



AKU RINDU KAMU AKU CINTA KAMU!!

No comments:

Post a Comment